MENU

Mountain eBike MORO 07 2023

Czysta jazda. Bez ograniczeń.

powrót do listy motocykli porównanie motocykli

OPIS

MORO 07
Nowy MORO 07 to rewolucyjny przedstawiciel klasy elektrycznych rowerów MTB, gotów zapewnić swojemu użytkownikowi niezapomniane wrażenia. Tym, co go wyróżnia, jest zaprojektowanie ramy i jednostki napędowej od początku jako jednego zintegrowanego zespołu. Powstała maszyna, w której wszystkie elementy działają w idealnej harmonii, dając bezkonkurencyjne odczucia podczas jazdy.
Miniatura filmu
Czysta jazda. Bez ograniczeń.
W konstrukcji wyjątkowej ramy Dual Twin wykorzystano wyścigowe technologie Yamahy. Ma ona po dwie rury górne i dolne, co służy uzyskaniu optymalnej sztywności. W efekcie rower bardzo pewnie się prowadzi, dostarczając kierowcy mnóstwo informacji zwrotnych o podłożu. Podzespoły klasy premium, takie jak kompletne zawieszenie RockShox, hamulce Magura MT5 i opony Maxxis pokazują, że MORO 07 ma służyć zabawie pozbawionej jakichkolwiek ograniczeń.

Najnowsza jednostka napędowa Yamaha PW-X3 ma najlepszy w klasie stosunek wytwarzanego momentu obrotowego do masy własnej. Zastosowana w niej technologia Zero Cadence dba, aby wspomaganie zaczynało się w chwili naciśnięcia na pedał, natomiast jazdę z prędkością powyżej 25 km/h ułatwia specjalny system wolnego koła. Na mostku zamontowano interfejs X, który można połączyć ze smartfonem i używać do komunikacji, nawigowania i wielu innych.

Rama Dual Twin
Najlepsza w klasie jednostka napędowa PW-X3
Całościowe podejście przy projektowaniu
Widelec RockShox Lyrik Select Charger
Tylny amortyzator RockShox Super Deluxe Select+
Hamulce Magura MT5
Kompaktowy zintegrowany akumulator o pojemności 500 Wh
Układ napędowy Shimano XT 1×12
Interfejs z wyświetlaczem X
3 rozmiary, 2 kolory

-: tel.

ZDJĘCIA

DANE TECHNICZNE

typ silnikaYamaha PWSeries X3, 85Nm
pojemnośćBATERIA Wielopozycyjny 500 Wh 36 V litowo-jonowy
moc maksymalna85 Nm
napęd końcowyŁańcuch KMC e11 Turbo
ramaStop lekki, Dual Twin
układ przedniego zawieszeniaRockShox Revelation RC Boost
skok przedniego zawieszenia160 mm
układ tylnego zawieszeniaRockShox Deluxe Select + 210x55,
skok tylnego zawieszenia160 mm
hamulec przedniMagura MT30 z 203-milimetrowymi tarczami Storm CL. 4-tłoczkowe
hamulec tylnyMagura MT30 z 203-milimetrowymi tarczami Storm CL. 2-tłoczkowe
opona przedniaCST BFT 2,8 cala
opona tylna CST Patrol 2,8 cala Black, Blue Racing
rozstaw kółS -1581, M-1206 1.254
masa z obciążeniem24,3 kg

Supersport

  • R1M 2022
  • R1 2022
  • R3 2022
  • R6 2022
  • R125 2023
  • więcej modeli »

Sport Touring

  • Tracer 9 GT 2023
  • Tracer 7 2023
  • Tracer 9 2023
  • Tracer 700 GT 2023
  • NIKEN GT 2023

Adventure

  • Ténéré 700 2023
  • Ténéré 700 World Raid 2023
  • Ténéré 700 Rally Edition 2023

Off-road

  • YZ65 2020
  • YZ450F 2022
  • YZ250F 2022
  • YZ125LC 2021
  • YZ85LW 2021
  • więcej modeli »

50 cm³

  • Neo's 2022 Silnik elektryczny

Skutery sportowe

  • XMAX 125 2023
  • XMAX 300 2023
  • XMAX 300 Tech MAX 2023
  • Tmax Tech Max 2023
  • XMAX 125 Tech Max 2023

Hyper Naked

  • MT-09 2023
  • MT-09 SP 2023
  • MT-03 2022
  • MT-125 2023
  • MT-10 2023
  • więcej modeli »

Sport Heritage

  • XSR900 2023
  • XSR700 2023
  • XSR125 2023
  • XSR125 Legacy 2022
  • XSR700 Legacy 2023

Niken

  • Mountain eBike MORO 07 2023
  • CrossCore RC 2023
  • Wabash RT 2023

Urban mobility

  • D'elight 2023
  • Nmax 125 2023
  • Tricity 300 2022
  • Tricity 125 2022

ATV

  • GRIZZLY 700 Camo 2022
  • YFM90R 2022
  • Kodiak 450 FWBD DIFF-LOCK SE ALU 2023
  • Grizzly 700 EPS SE 2023
  • Kodiak 700 EPS SE 2019
  • więcej modeli »

Side-by-Side

  • Viking 2019
  • YXZ1000R SS SE 2019
  • YXZ1000R SS LE 2019
  • Wolverine X2 R-Spec SE ALU 2019
  • Wolverine X4 2019
  • więcej modeli »
O FIRMIE / KONTAKT AKTUALNOŚCI PRACA W UHMA BIKE
INFOLINIA: 22 519 90 40    © 2017 UHMA BIKE