OPIS
Na co dzień, dla każdego.
Sercem tego świetnie wyglądającego roweru elektrycznego jest bestsellerowa jednostka napędowa Yamaha PW-ST, jeden z najcichszych i najbardziej responsywnych układów tego typu w swojej klasie. Nie tylko płynnie rozwija moc i pracuje niemal bezszelestnie, ale za pomocą czujników monitoruje sposób jazdy i odpowiednio dostosowuje siłę wspomagania, tak aby odczucia były jak najbardziej naturalne.
Aby użytkownik mógł przyjąć jak najbardziej zrelaksowaną i wyprostowaną pozycję ciała, mocna i lekka rama otrzymała do kompletu płaską kierownicę, natomiast przedni widelec ma skok 63 mm, wystarczający do pochłaniania nierówności terenu. Na prostym interfejsie w postaci wyświetlacza A można łatwo zmienić tryb jazdy i sprawdzić stan naładowania akumulatora, a na życzenie można doposażyć swojego Crosscore w różne akcesoria turystyczne.
Szybki przegląd
Jednostka napędowa PW-ST
Naturalne ułożenie ciała
Regulowana rama
Opcjonalne wyposażenie turystyczne
Interfejs z wyświetlaczem A
Tryb automatycznego wspomagania
Technologia Zero Cadence
3 rozmiary, 2 kolory
cena: | 11300 zł |
DANE TECHNICZNE
typ silnika | PW-ST |
pojemność | ML500 |
moc maksymalna | 500 Wh |
maksymalny moment obrotowy | 70 Nm |
skrzynia biegów | Shimano Altus, SL-M2010, 9 biegów |
napęd końcowy | KMC X9e |
rama | Stop lekki |
układ przedniego zawieszenia | NEX-E25 15QLC 700C-30 mm O.L.D 100 MM 1,5" na 1-1/8" stożkowy |
skok przedniego zawieszenia | 63 mm |
opona przednia | CST C-1996 27,5 x 2,00 |
opona tylna | CST C-1996 27,5 x 2,00 |
rozstaw kół | S- 1.061 M-1.071 L-1.090 mm |
masa z obciążeniem | 23,9 kg |
Kalkulator kredytowy
i może ulec zmianie.