OPIS
Tam, gdzie świat R spełnia Twoje marzenia
Żwawy silnik dwucylindrowy o pojemności 689 cm³ ze sprzęgłem A&S zapewnia wyjątkowe emocje zarówno na torze, jak i na szosie. Super wąskie i aerodynamiczne owiewki, agresywnie wyglądający przód z podwójnymi światłami i centralnie umieszczona soczewka LED w połączeniu z wyrazistą tylną sekcją i głęboko wyrzeźbioną osłoną zbiornika paliwa podkreślają kod DNA serii R. Hamulce i zawieszenie w wysokiej specyfikacji zapewniają R7 optymalną kontrolę podczas pokonywania zakrętów i hamowania.
R7 posiada najwęższy przód spośród modeli z serii R i zapewnia najwyższą aerodynamicznej wydajność, a kierownica typu clip-ons, podnóżki i siedzenie typu bump-stop zapewniają sportową pozycję jazdy i sporo miejsca. Ten niezwykły model klasy Supersport nowej generacji sprawia, że świat R staje się rzeczywistością dla wszystkich, którzy poszukują emocji na torze i na szosie.
Szybki przegląd
Silnik CP2 686 cm³ o wysokim momencie obrotowym
Sportowy design wpisujący się w kod DNA serii R
Aerodynamiczna owiewka i przód z podwójnymi reflektorami
Sprzęgło A&S podnosi poziom kontroli
Lekka rama precyzyjnie zaprojektowana pod kątem sztywności podwozia
Regulowany tylny amortyzator mocowany systemem dźwigni
W pełni regulowany przedni widelec typu upside-down o średnicy goleni 41 mm
Sportowa pozycja jazdy zapewnia optymalną zwinność
Radialne zaciski przedniego hamulca
Lekkie, 10-ramienne obręcze kół
Opcjonalny system szybkiej zmiany biegów Quick Shift zapewnia płynne zmiany biegów na wyższe
Kolorystyka nowej generacji
Czysta stylistyka serii R
cena: | 44900 zł |
60th: | 46700 zł |
DANE TECHNICZNE
typ silnika | 2-cylindrowy, Chłodzony cieczą, EURO5, 4-suwowy, 4-zaworowy, DOHC |
pojemność | 689 cm³ |
średnica i skok tłoka | 80,0 x 68,6 mm |
stopień sprężania | 11,5:1 |
moc maksymalna | 73,4 KM (54,0 kW) przy 8750 obr/min |
maksymalny moment obrotowy | 67,0 Nm (6,8 kg-m) przy 6500 obr/min |
układ smarowania | Mokra miska olejowa |
typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
układ zapłonu | TCI |
układ rozrusznika | Elektryczny |
skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
napęd końcowy | Łańcuch |
rama | Diamond |
układ przedniego zawieszenia | Widelec teleskopowy |
skok przedniego zawieszenia | 130 mm |
kąt wyprzedzania sworznia zwrotnicy | 90 mm |
układ tylnego zawieszenia | Wahacz, Wahaczowe |
skok tylnego zawieszenia | 130 mm |
hamulec przedni | Hydrauliczny hamulec dwutarczowy, Ø298 mm |
hamulec tylny | Hydrauliczny hamulec jednotarczowy, Ø 245 mm |
opona przednia | 120/70ZR17M/C (58W) bezdętkowa |
opona tylna | 180/55ZR17M/C (73W) bezdętkowa |
długość całkowita | 2070 mm |
szerokość całkowita | 705 mm |
wysokość całkowita | 1160 mm |
wysokość siodełka | 835 mm |
rozstaw kół | 1395 mm |
minimalny prześwit | 135 mm |
masa z obciążeniem | 188 kg |
pojemność zbiornika paliwa | 13,0 l |
pojemność zbiornika oleju | 3,0 l |
Kalkulator kredytowy
i może ulec zmianie.