MENU

NIKEN GT 2023

Nowa odsłona rewolucji

powrót do listy motocykli porównanie motocykli

OPIS

Nowa odsłona rewolucji
Za wyjątkową łatwość i pewność prowadzenia NIKENA GT odpowiada opracowany przez Yamahę system LMW. Innowacyjny układ dwóch przednich kół zapewnia najlepsze w swojej klasie prowadzenie podczas pokonywania zakrętów oraz zwiększone poczucie stabilności – to właśnie świadczy o wyjątkowości tego sportowego turystyka.

Dzięki wprowadzeniu wielu istotnych zmian motocykl zapewnia wyższy komfort i więcej emocji podczas jazdy. Mowa tu m.in. o nowej, regulowanej szybie, wygodnej kanapie oraz zmodyfikowanym tylnym zawieszeniu. Silnik CP3 EU5 o pojemności skokowej zwiększonej do 890 cm3 zapewnia jeszcze więcej płynnie przekazywanego momentu obrotowego, co przekłada się na znakomite przyspieszenia. Z kolei 7-calowy wyświetlacz TFT umożliwia sparowanie ze smartfonem, a przy tym obsługuje pełnoekranową nawigację Garmin.

Szybki przegląd
Technologia Leaning Multi Wheel (LMW)
7-calowy ekran TFT
Łączność i nawigacja
Specjalnie opracowany silnik CP3 EU5 o pojemności 890 cm3
Łatwa regulacja wysokości szyby przy użyciu jednej ręki
Przeprojektowana kanapa
Pełnowymiarowe sztywne kufry boczne
Doskonałe spasowanie i wykończenie
Ulepszone elektroniczne systemy wspomagające
Quickshifter góra/dół, sprzęgło A&S
Udoskonalona konstrukcja ramy głównej
Udoskonalone tylne zawieszenie

cena: 87500 zł
Nowy 2019 3 lata gwarancji: 59900 zł
kalkulator kredytowy

ZDJĘCIA

DANE TECHNICZNE

typ silnika3-cylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą, DOHC, 4-zaworowy
pojemność890 cm³
średnica i skok tłoka78,0 mm x 62,1 mm
stopień sprężania11,5 : 1
moc maksymalna84,5 kW (115,0 KM) @ 10 000 obr./min
maksymalny moment obrotowy90,7 Nm (8,9 kgf+m) @ 7 000 obr./min
układ smarowaniaMokra miska olejowa
typ sprzęgłaMokre, wielotarczowe
układ zapłonuTCI
skrzynia biegówZ kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
napęd końcowyŁańcuch
układ przedniego zawieszeniaPodwójny widelec typu upside-down
skok przedniego zawieszenia110 mm
skok tylnego zawieszenia125 mm
hamulec przedniPodwójne tarcze hydrauliczne, Ø 298 mm
hamulec tylnyHydrauliczny jednotarczowy, Ø 282 mm
opona przednia120/70 R 15
opona tylna190/55 R 17
długość całkowita2 150 mm
szerokość całkowita885 mm
wysokość całkowita1 250 mm
wysokość siodełka820 mm
rozstaw kół1 510 mm
minimalny prześwit150 mm
masa z obciążeniem270 kg
pojemność zbiornika paliwa18 l
pojemność zbiornika oleju3,4 l

Kalkulator kredytowy

cena 2023: 87500 zł
Nowy 2019 3 lata gwarancji: 59900 zł
wysokość raty: 666 zł
Wyliczona rata jest wielkością szacunkową
i może ulec zmianie.
zamknij

Supersport

  • R1M 2022
  • R1 2022
  • R3 2022
  • R6 2022
  • R125 2023
  • więcej modeli »

Sport Touring

  • Tracer 9 GT 2023
  • Tracer 7 2023
  • Tracer 9 2023
  • Tracer 700 GT 2023
  • NIKEN GT 2023

Adventure

  • Ténéré 700 2023
  • Ténéré 700 World Raid 2023
  • Ténéré 700 Rally Edition 2023

Off-road

  • YZ65 2020
  • YZ450F 2022
  • YZ250F 2022
  • YZ125LC 2021
  • YZ85LW 2021
  • więcej modeli »

50 cm³

  • Neo's 2022 Silnik elektryczny

Skutery sportowe

  • XMAX 125 2023
  • XMAX 300 2023
  • XMAX 300 Tech MAX 2023
  • Tmax Tech Max 2023
  • XMAX 125 Tech Max 2023

Hyper Naked

  • MT-09 2023
  • MT-09 SP 2023
  • MT-03 2022
  • MT-125 2023
  • MT-10 2023
  • więcej modeli »

Sport Heritage

  • XSR900 2023
  • XSR700 2023
  • XSR125 2023
  • XSR125 Legacy 2022
  • XSR700 Legacy 2023

Niken

  • Mountain eBike MORO 07 2023
  • CrossCore RC 2023
  • Wabash RT 2023

Urban mobility

  • D'elight 2023
  • Nmax 125 2023
  • Tricity 300 2022
  • Tricity 125 2022

ATV

  • GRIZZLY 700 Camo 2022
  • YFM90R 2022
  • Kodiak 450 FWBD DIFF-LOCK SE ALU 2023
  • Grizzly 700 EPS SE 2023
  • Kodiak 700 EPS SE 2019
  • więcej modeli »

Side-by-Side

  • Viking 2019
  • YXZ1000R SS SE 2019
  • YXZ1000R SS LE 2019
  • Wolverine X2 R-Spec SE ALU 2019
  • Wolverine X4 2019
  • więcej modeli »
O FIRMIE / KONTAKT AKTUALNOŚCI PRACA W UHMA BIKE
INFOLINIA: 22 519 90 40    © 2017 UHMA BIKE